مدرسه+زنگ تفریح...!!
تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, | 8:15 | نویسنده : کیمیا

 

madrese1 اس ام اس شروع مدارس

 

باز آمد بوی ماه مدرسه

بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماه مهر

ماه مهربان

بوی خورشید پگاه مدرسه

 

 

 

 

 

خب دیگه تابستون هم تموم شد...


به سلامتی!


السون و ولسون و پاییز رو به ما برسون!

یووووووو هووووووو!

 

 

 

 

 

بچه هاباز شدن مدرسه ها به این معنا نیست که اینجا بروز نمیشه

من نهایت سعیمو میکنم برای آپدیت کردن


شما هم زنـــــــگ تفــــریح خودتون رو فراموش نکنید


یادتون باشه که "زنگ تفریح" زمانی برا استراحت و بهونه ای برای با هم بودنه...

 

 

 

بدرود

 



نظرات شما عزیزان:

عسل خانوم
ساعت16:27---3 مهر 1391
رمزمو پاااااااااک کن
پاسخ: بابا هیشکی نمیاد ببینه!!!


الهه
ساعت12:53---31 شهريور 1391
حرفاتو خوندم!

ok



نه بابا من اصن درست درمون نمیشناسمش ک بخوام دوستش داشته باشم!

حرفا میزنیا!
پاسخ: آخه قبلا ک لینکش کرده بودی نوشته بودی:مهدیه جوووووووووووووووووووووونم!!!


kosar
ساعت12:22---31 شهريور 1391
به نظرات ج نمیدادم ولی تو وبلاگت به جاش نظر میذاشتم خو!!اونایی که اونجا ج میدادم دیگه وبلاگشون نمیرفتم!!!شاید نظرام برات نرسیده!!!اخه جواب کل نظراتو دادم!
پاسخ: آهان! چرا میرسید بهشون جوابم میدادم!


حورا
ساعت23:02---30 شهريور 1391
خب دیگه

منم رفتم شاید تا عید باز اومدم..

دیگه وبم آپ نمیشه..

خداحافظ
پاسخ: اوا آخه چرا؟! حالا اگه یه نفسی تونستی از بار درسها بکشی یه سر بزنی دیگه


kosar
ساعت21:05---30 شهريور 1391
سلام!!وااااا چرا دلخور باشم اخه؟؟؟!!!!

مشکلم این بود نمیتونستم وبلاگا بیام!!!ولی الان اومدم عزیزم!!ببخشید شرمندت شدم!!!

اره دیگه مدرسه شرو شد!!ینی داره میشه !!!و من خیلی خوشحالم!!خیییییللیلیلیلیلیل!!!خخ
پاسخ: سلام! آخه به نظراتم ج نمی دادی ولی به نظرای دیگه چرا آهان... خب خوشحالم که از دستم ناراحت نیستی...:*


سپیده
ساعت17:23---30 شهريور 1391
چرا این هفته نمیگذره دلم لک زده واسه بچه هاپاسخ: آخ گفتی...

Maryam
ساعت16:21---30 شهريور 1391
خوش به حالت چقد شــ ـــآدیـــــ

من که دارم از غصه مدرسهـــ میمیرم پاسخ: آره! اوا نه ناراحت نباش مریم جونی


عسل خانوم
ساعت15:47---30 شهريور 1391
سلام عزیزم چقد قشنگ نوشتی بیا منم اپم 1360رمزمه گلمپاسخ: سلام مهدیه جووووون مرسی باشه اومدم من بیشتر...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز